Z punktu widzenia konkurencyjności, firmy niepodejmujące w dzisiejszych czasach żadnych działań marketingowych są na straconej pozycji. Niezależnie od branży, każda działalność gospodarcza próbuje pokazać się klientowi z jak najlepszej strony, używając do tego coraz bardziej niestandardowych metod. Tylko poprzez wyróżnienie się na tle innych można zyskać grono nowych odbiorców, a idealnym na to sposobem jest reklama zewnętrzna.
Umieszczanie swojego logo na różnych akcesoriach to znakomita forma reklamy, niejednokrotnie niosąca więcej korzyści od działań prowadzonych na stronach internetowych czy w mediach społecznościowych. Warto jednak w pełni przemyślanie podejść do tematu i wybrać takie akcesoria, których obecność od razu przyciągnie uwagę potencjalnego klienta.
Dmuchaniec reklamowy – unikatowość krokiem w stronę sukcesu
Problemem w reklamie zewnętrznej jest nadmiar lekko przestarzałych już jej form. Natłok bannerów czy plakatów porozwieszanych po murach sprawia, że odechciewa się przyglądać każdemu z nich. Bardziej kreatywni przedsiębiorcy szukają więc rozwiązań, które na nowo przykują uwagę klientów i niejednokrotnie też dadzą im jakiś pożytek.
Podczas różnego rodzaju imprez masowych, bądź eventów branżowych korzysta się z tzw. dmuchańców reklamowych. To akcesoria, które oprócz logo firmy i ciekawej grafiki, stanowią atrakcyjny element oprawy dla takich wydarzeń. Niektóre formy gwarantują także pełną funkcjonalność, do czego przejdziemy w dalszej części wpisu.
Rodzaje dmuchańców reklamowych
Liczba dmuchańców na rynku jest ogromna i ciężko o wskazanie wszystkich ich rodzajów używanych na wydarzeniach plenerowych. Do tego dochodzi fakt, iż każdy klient może stworzyć swój indywidualny wzór na specjalne zamówienie. Niemniej jednak można wyróżnić kilka grup tych akcesoriów, mocno odbiegających od siebie charakterystyką i służących różnym celom. Ogólnie, dmuchańce reklamowe dzielimy na:
- Bramy reklamowe – to nieodłączny element każdej imprezy sportowej, odbywającej się na określonej przestrzeni w plenerze. Bardzo często taki element jest symbolem startu lub mety, co przez wzgląd na spore zainteresowanie tymi miejscami, przyciąga uwagę kibiców.
- Trybunki i namioty – akcesoria te są idealnym wyborem na targi i eventy branżowe. Na trybunkach uda się zmieścić wszystkie gadżety przeznaczone do rozdania klientom, a wszystko to zostanie przykryte dmuchanym namiotem, chroniącym przed słońcem i deszczem.
- Balony reklamowe – wbrew założeniom, na większych eventach często są elementami służącymi lokalizowaniu się uczestników. Mogą przybierać różne formy, jak chociażby kule, butelki czy puszki.
- Stoliki cateringowe – połączenie elementu reklamy z funkcjonalnością. To dmuchańce dające możliwość siedzenia oraz trzymania na nich posiłków. Stosowanie tych akcesoriów na imprezach przyciąga klientów, którzy niejednokrotnie bywają zmęczeni ciągłym staniem oraz od czasu do czasu doskwiera im głód.
Wszystkie te rzeczy zagwarantują pełną oryginalność i z pewnością przyciągną uwagę nowych odbiorców na wydarzeniach, które mają na celu odprężenie i relaks.
Czytaj też: Skuteczny plan marketingowy – czym jest i dlaczego warto go mieć?
Dodaj komentarz