Szkolenia i kursy eCommerce

Szkolenia dla e-commerce: droga do sukcesu?

 

E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się branż i w zasadzie jedyna, której nie powstrzymała pandemia. Ograniczenia w tradycyjnym handlu wręcz ją wzmocniły i sprawiły, że konkurencja na rynku sklepów internetowych stała się ostrzejsza. Jak zbudować i zachować silną pozycję w handlu internetowym? Pomóc mogą różnorodne szkolenia e-commerce dostępne na rynku. Sprawdź, które tematy są najbardziej godne uwagi.

Kursy i szkolenia dla e-commerce – projektowanie i tworzenie sklepów internetowych

Każdy udany biznes e-commerce zaczyna się od stworzenia sklepu internetowego. Niezależnie od tego, czy planujesz sprzedaż kilku, kilkudziesięciu czy kilku tysięcy produktów, dobry projekt i wykonanie witryny są bardzo ważne. Dlatego szkolenia dla e-commerce często są związane właśnie z projektowaniem, budowaniem i zarządzaniem e-sklepami. Jakie tematy pomogą dogłębnie poznać ten temat?

  • UX/CX (user experience i customer experience) to dziedziny, o których obecnie bardzo dużo się mówi. Odpowiadają one za dostosowanie stron w taki sposób, by ich użytkowanie zapewniało użytkownikowi (klientowi) pozytywne doświadczenia i odczucia. User Experience potrafi w znacznym stopniu wpłynąć na współczynnik konwersji, dlatego szkolenia e-commerce poruszające ten temat są bardzo popularne.
  • Customer journey (dosłownie podróż klienta) to technika projektowania ścieżek zakupowych osób odwiedzających sklep internetowy w celu ich wykorzystania do skuteczniejszej sprzedaży. To jedna z metod wdrażania UX w sklepie internetowym, która może pomóc w poprawieniu wyników sprzedaży.
  • Programowanie/tworzenie stron www to szkolenie e-commerce przeznaczone dla osób, które chcą stworzyć własny sklep lub czuć się bardziej pewnie i komfortowo podczas obsługi gotowej strony. Dostępne są różne tematy szkoleń poświęcone temu zagadnieniu.
  • SEO dla e-commerce to kilka rodzajów szkoleń skupionych na rozmaitych technikach pozycjonowania. Obecnie najpopularniejsze są szkolenia e-commerce dotyczące content marketingu, a więc budowania pozycji strony poprzez zamieszczaną na niej treść. Listę szkoleń SEO oraz szkoleń z content marketingu znajdziemy w Eventis.pl

To tylko kilka typów szkoleń dla e-commerce związanych z tworzeniem sklepów internetowych. Jeśli poszukujesz innego, konkretnego tematu koniecznie sprawdź ofertę ośrodków szkoleniowych.

Szkolenia eCommerce – marketing internetowy

Bardzo ważną częścią działania i prowadzenia sklepów internetowych jest też marketing. Dlatego znajdziesz wiele szkoleń dla e-commerce (https://eventis.pl/wydarzenia/internet-ecommerce) poruszających właśnie tę tematykę. Jakie programy są obecnie najpopularniejsze?

  • Strategia komunikacji marketingowej jest bardzo ważna. Zanim zaczniesz działać, musisz wiedzieć, co chcesz powiedzieć i w jaki sposób wpłynie to na wizerunek oraz postrzeganie Twojej marki. Dlatego bardzo przydatne okazują się szkolenia e-commerce dotyczące tej kwestii. Dzięki nim stworzenie silnej i rozpoznawalnej marki jest łatwiejsze, a reklama skuteczniejsza.
  • Social media w marketingu są bardzo ważne. Wykorzystanie mediów społecznościowych to coś, co powinna robić każda marka. Trzeba jednak wiedzieć, jak to robić. Szkolenia dla e-commerce poruszają tematykę marketingu w mediach społecznościowych zarówno całościowo, jak i szczegółowo. Dlatego można znaleźć też szkolenia omawiające np. wyłącznie reklamę na Facebooku, Instagramie, LinkedIn itp.
  • Google Ads to coś, z czego korzysta obecnie prawie każda firma. Warto dokładnie poznać mechanizmy działania tego narzędzia i pomysły na jego kreatywne, skuteczne wykorzystanie. Dzięki temu Twoje kampanie zaczną przynosić znacznie lepsze rezultaty.
  • Content marketing i webwriting to skuteczne techniki prowadzące do zdobywania zainteresowania, budowania społeczności wokół marki oraz skuteczniejszego pozycjonowania. Popularność tego rodzaju szkoleń dla e-commerce nie powinna więc dziwić.
  • Nowoczesne formy marketingu to szkolenie dla e-commerce, które przyniesie korzyści zarówno nowym, jak i starszym sklepom. Jeśli chcesz wyróżnić się wśród konkurencji i zadbać o skuteczność swoich działań, musisz wiedzieć, co jest na czasie.

Dla kogo są szkolenia e-commerce? Dla wszystkich, którzy działają w tej branży lub chcą w nią wejść. To świetne narzędzia dla właścicieli sklepów internetowych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę lub dokształcić pracowników. Korzystają z nich jednak również indywidualni uczestnicy, którzy chcą zwiększać swoje kompetencje zawodowe.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *