Marketing
-
Skuteczny plan marketingowy – czym jest i dlaczego warto go mieć?
Dowiedz się jak przygotować skuteczny plan marketingowy i w jaki sposób może on pomóc firmie prowadzić efektywniejsze kampanie marketingowe.
-
Szkolenia dla e-commerce: droga do sukcesu?
Rynek ecommerce rozwija się wyjątkowo szybko, a wraz z nim oferta szkoleń i kursów z handlu internetowego. Sprawdzamy jakie szkolenia ecommerce warto rozważyć.
-
Jak stworzyć skuteczną strategię sprzedaży produktów cyfrowych?
Dowiedz się jak skutecznie sprzedawać produkty cyfrowe, takie jak ebooki, szkolenia, podcasty czy webinary. Poznaj sposoby ich skutecznego reklamowania!
-
4C marketing: na czym polega koncepcja 4C marketing mix?
Dowiedz się czym jest koncepcja 4C, jakie są jej zalety oraz czy warto ze sobą łączyć tradycyjny model 4P marketing mix oraz kliento-centryczny model 4C?
-
Jak zostać Social Media Manager?
Social Media Manager, czyli w skrócie SMM. Dowiedz się kim jest i czym zajmuje się Social Media Manager oraz jakie umiejętności powinien posiadać?
-
Masowa wysyłka SMS – jak działa i kiedy się przydaje?
Dowiedz się jak szybko i bez budowania własnej infrastruktury wdrożyć masową wysyłkę SMS-ów do klientów. Sprawdź jak przebiega masowa wysyłka SMS?
-
Szkolenia marketingowe – co jest na topie?
Szkolenia marketingowe mogą być doskonałą drogą do rozwoju przedsiębiorstwa. Sprawdź jakie kursy dla marketingowców są na topie?