Kategorie
Artykuły

Producent kartonów – jak znaleźć zaufaną firmę?

Kartony to nie tylko opakowanie produktów, ale też okazja do budowania marki i pozytywnych doświadczeń konsumenckich. Jak wybrać dobrego producenta kartonów?

Jeśli działasz w branży e-commerce, zapewne wiesz jak ważną funkcję w tym biznesie pełni opakowanie. Musi zabezpieczać towary podczas transportu, a ponadto powinno przyciągać wzrok i promować Twoją markę. Szybkość pakowania także ma olbrzymie znaczenie, więc kartony muszą być łatwe do złożenia. Gdzie znaleźć hurtownię, która produkuje opakowania spełniające wszystkie te kryteria? Podpowiadamy.

Hurtownia kartonów

Jeśli chcesz znaleźć hurtownię kartonów, najlepiej rozpocząć poszukiwania przez Internet. Nie musisz wówczas ograniczać się do ofert okolicznych producentów. Coraz więcej hurtowni oferuje możliwość składania zamówień przez Internet, co znacznie ułatwia proces wyboru odpowiednich opakowań i ich zakupu. Nie trzeba nigdzie po nie jeździć, można złożyć zamówienie w dowolnym czasie i w dowolnym miejscu, a ponadto możemy łatwo przejrzeć wszystkie dostępne produkty. Ważne, aby przy podejmowaniu decyzji o nawiązaniu współpracy z hurtownią wziąć pod uwagę kilka istotnych kwestii. Po pierwsze, upewnij się czy możesz zamówić w hurtowni nie tylko pudełka, ale też wszystkie pozostałe akcesoria do pakowania towarów. W przeciwnym razie trzeba będzie składać zamówienia w kilku miejscach, a to zawsze komplikuje proces kompletowania akcesoriów i wymaga dodatkowych nakładów czasu. Kolejna kwestia to oceny innych klientów, warto szczegółowo się z nimi zapoznać. Sprawdź ponadto czy na stronie producenta znajdują się jakieś referencje lub certyfikaty, tak jak w tym przypadku: https://kartony24.eu/dlaczego-my. Takie dokumenty stanowią wiarygodne poświadczenie jakości usług. Kolejne kryterium to czas działania na rynku. Jeśli producent kartonów funkcjonuje w branży od kilku czy kilkunastu lat, najprawdopodobniej spełnia oczekiwania klientów. 

Producent opakowań kartonowych ozdobnych

Wysyłanie towarów w pudełkach z nadrukami to coraz bardziej popularny trend w e-commerce. Nic dziwnego, ponieważ takie opakowania to świetna reklama każdego biznesu. W okresie przedświątecznym na pudełku można umieścić życzenia, okolicznościową grafikę i logo firmy. To miły akcent, który będzie doskonale wpisywał się w świąteczną atmosferę.  W pozostałe miesiące roku możesz stosować uniwersalny nadruk np. logo firmy albo hasło reklamowe. Pamiętaj, że wygląd opakowania wysyłkowego składa się na całokształt doświadczeń klienta z marką. Warto zadbać o tę formę reklamy, dlatego przy wyborze producenta opakowań upewnij się, że oferuje wykonanie spersonalizowanych kartonów. Taką możliwość zapewnia ten producent: https://kartony24.eu/pl_PL/c/Maxi-Hurt/158.

Producent kartonów na wymiar

Wybierz hurtownię, która ma w swojej ofercie dziesiątki modeli opakowań w różnych rozmiarach. Jeśli wybór będzie duży, istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że uda Ci się znaleźć pudełka dostosowane do Twoich towarów. Gdyby jednak okazało się, że sprzedajesz rzeczy o nietypowym kształcie, możesz zamówić spersonalizowane kartony na wymiar. Wystarczy jedynie przekazać wytyczne co do wielkości pudełka. Upewnij się, że hurtownia, z którą chcesz współpracować, oferuje taką usługę. 

Tanie kartony

W hurtowniach internetowych można znaleźć wiele modeli opakowań w korzystnych cenach. Dla osób działających w branży e-commerce szczególnie interesujące będą opakowania fasonowe. To smukłe, lekkie i funkcjonalne pudełka, które zajmują niewiele miejsca w magazynie, a ponadto można je szybko złożyć. Niektóre wersje zawierają jeszcze pasek klejowy i taśmę zrywalną, aby pakowanie i otwieranie przesyłki było maksymalnie proste i szybkie. Ciekawą propozycją jest także opakowanie z automatycznym dnem. Składa się je jednym ruchem, więc zakup takich pudełek to  skuteczny sposób na przyspieszenie pakowania towarów w Twojej firmie. Niektórzy producenci oferują również dedykowane kartony do paczkomatów i kartony pocztowe. Od razu wiesz do jakiej skrytki będzie pasować przesyłka, nie trzeba tracić czasu na ręczne wymierzanie pudełek. 

Ile kosztuje karton

Cena kartonu zależy od wybranego modelu, jego wielkości, liczby warstw tektury i od nadruku. Na ostateczną cenę ma wpływ także wielkość zamówienia. Przy zakupie większej liczby sztuk obowiązują niższe ceny niż w przypadku zakupów detalicznych. Można zapłacić nawet kilkadziesiąt procent mniej. 

Nawiązanie współpracy z internetową hurtownią opakowań to korzystne rozwiązanie dla każdego przedsiębiorcy działającego w branży e-commerce. Pamiętaj jednak, żeby wziąć pod uwagę kilka ważnych kryteriów. Upewnij się, że hurtownia jest wiarygodna, oferuje dobrej jakości towary i zapewnia możliwość zamówienia pudełek na wymiar lub z nadrukiem. 

Przeczytaj też: Ciekawe szkolenia e-commerce.

Autor: Redakcja

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *