Firma
-
Dlaczego warto inwestować w treści audio w strategii marketingowej
Treści audio zyskują coraz większe znaczenie w strategiach marketingowych pozwalając skuteczniej angażować odbiorców i budować silniejszą więź z daną marką.
-
Kursy pierwszej pomocy dla firm – dlaczego są niezbędne?
Każdy pracodawca ma obowiązek zadbać o bezpieczeństwo swoich pracowników. Regularne szkolenia z udzielania pierwszej pomocy są więc w firmie niezbędne.
-
Jak wybrać Agencję digital marketingową?
Wybierając agencję w obszarze marketingu cyfrowego warto zastanowić się jakie cele chcemy osiągnąć oraz przeanalizować doświadczenie potencjalnych partnerów.
-
Zagrożenia dla dzieci online: Jak chronić rodzinę przed cyberprzestępczością
Ochrona dzieci i młodzieży przed zagrożeniami pochodzącymi w Internecie to wspólna odpowiedzialność rodziców, szkoły oraz różnych instytucji społecznych.
-
Optymalizacja kampanii Google ADS – jak poprawić skuteczność reklam
Jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamowych w Internecie jest Google Ads, a więc system reklamy PPC . Warto poznać go bliżej i zacząć wykorzystywać!
-
4 powody, dla których warto zdecydować się na outsourcing IT
Outsourcing IT może być dobrym wyborem dla firm, które chcą skupić się na podstawowej działalności. Poznaj powody, dla których warto postawić na outsourcing IT.
-
Studia licencjackie: media i marketing. Czy warto w to iść?
Studia dotyczące mediów i marketingu wydają się dobrym wyborem dla wielu osób poszukujących swojej ścieżki zawodowej. Dlaczego warto je rozważyć?
-
Kurs Facebook Ads – twoja przepustka do wyższej sprzedaży
Zastanawiasz się, jak osiągnąć większą widoczność marki, zwiększyć sprzedaż produktów lub dotrzeć do konkretnych grup odbiorców? Odkryj kurs Facebook Ads.
-
Obsługa kadr i płac – co trzeba wiedzieć w tym temacie?
Każdy przedsiębiorca, który zatrudnia pracowników zobowiązany jest dokonywać rozliczeń kadrowo-płacowych. Poznaj obowiązki kadrowo-płacowe ciążące na firmie.
-
Ścieżki rozwoju w HR
Dział HR stwarza wiele możliwości rozwoju zawodowego. Nowe ścieżki rozwoju otwierają się między innymi przed specjalistami ds. HR i rekrutacji. Czytaj więcej…
-
Jak poprawnie ustalać i rozliczać czas pracy w firmie?
Prawidłowe ustalanie, ewidencja i rozliczanie czasu pracy to nie tylko wymóg prawny, ale też podstawa dobrego zarządzania pracownikami. Czy wiesz jak to robić?
-
Dmuchańce reklamowe – idealna forma promocji na eventy plenerowe
Reklama zewnętrzna może być doskonałym sposobem dotarcia wyróżnienia się na tle konkurentów. Poznaj jedną z form reklamy zewnętrznej, czyli dmuchańce reklamowe.
-
Skrót HR – co oznacza skrót HR?
Sprawdź co oznacza skrót HR i czym zajmuje się HR w przedsiębiorstwie? Sprawdź jakie są obowiązku HR i jakie najczęściej pojawiające się stanowiska w dziale HR.
-
Zmiany minimalnej płacy i minimalnej godzinówki w Polsce
Dowiedz się czym są minimalne wynagrodzenie oraz minimalna stawka godzinowa za pracę na etacie. Sprawdź jaka jest aktualnie minimalne wynagrodzenie w Polsce.
-
Firma logistyczna: Rozwiązanie w dziedzinie efektywnej obsługi logistycznej
Zarządzanie logistyką jest jednym z kluczowych obszarów działalności wielu przedsiębiorstw, a płynny przepływ towarów jest niezbędny do odniesienia sukcesu.
-
Skąd czerpać praktyczne informacje o technologiach?
Nowoczesne technologie pełnią ważną rolę zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym. Dowiedz się skąd czerpać wiedzę o nowoczesnych technologiach.
-
Odzież i gadżety reklamowe w promocji firmy!
Sprawdź jaką rolę spełniają gadżety oraz odzież reklamowa w promocji firmy oraz jej produktów i usług. Poznaj kreatywne pomysły na gadżety firmowe!
-
Szukasz pomysłu na gadżety firmowe?
Zależy Ci na utrwaleniu pozytywnych skojarzeń z Twoją marką? Dowiedz się jak kalendarze reklamowe, a także długopisy i inne gadżety firmowe mogą Ci w tym pomóc.