Firma
-
Jak stworzyć sklep internetowy od podstaw?
Chcesz przenieść biznes do Internetu? Sprawdź, jak stworzyć e-sklep od podstaw. Przeczytaj nasz poradnik. Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy!
-
W czym specjalizują się agencje SEM?
Dowiedz się co oznacza skrót SEM i jakie usługi świadczą agencje SEM? Sprawdź jakie efekty dla twojej firmy może przynieść współpraca z agencją SEM.
-
Co musisz wiedzieć, aby zabezpieczyć swoje i firmowe dane online jako pracownik zdalny?
Bezpieczeństwo firmowych danych to zadanie dla działu IT, ale też poszczególnych pracowników firmy. Poznaj wskazówki dotyczące zabezpieczenia firmowych danych.
-
Firma na ryczałcie a kredyt hipoteczny – co warto wiedzieć?
Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych to atrakcyjna forma opodatkowania. Jak starać się o kredyt hipoteczny będąc na ryczałcie?
-
Magazyny o marketingu – skuteczny sposób na zwiększenie skuteczności działań marketingowych
Marketing to bardzo dynamiczna i szybko zmieniająca się dziedzina. Dowiedz się jak być na bieżąco z trendami i kierunkami zmian w marketingu.
-
Skuteczny plan marketingowy – czym jest i dlaczego warto go mieć?
Dowiedz się jak przygotować skuteczny plan marketingowy i w jaki sposób może on pomóc firmie prowadzić efektywniejsze kampanie marketingowe.
-
Szkolenia dla e-commerce: droga do sukcesu?
Rynek ecommerce rozwija się wyjątkowo szybko, a wraz z nim oferta szkoleń i kursów z handlu internetowego. Sprawdzamy jakie szkolenia ecommerce warto rozważyć.
-
Jak budować swoje portfolio jako programista?
Firmy programistyczne wymagają od kandydatów do pracy szerokiego doświadczenia. Dowiedz się jak zbudować portfolio programisty potwierdzające doświadczenie.
-
Dokumentacja systemu zarządzania jakością
Zarządzanie jakością z roku na rok nabiera znaczenia. W polityce zapewniania wysokiej jakości produktów i usług ważne znaczenie ma dokumentacja systemu zapewnienia jakości. Poznaj jak ją przygotować i czym powinna się charakteryzować.
-
Jak stworzyć skuteczną strategię sprzedaży produktów cyfrowych?
Dowiedz się jak skutecznie sprzedawać produkty cyfrowe, takie jak ebooki, szkolenia, podcasty czy webinary. Poznaj sposoby ich skutecznego reklamowania!
-
Jakie są obszary specjalizacji w IT?
Branża IT rozwija się jak na drożdżach. Zastanawiasz się nad wejściem do IT? Sprawdź jakie są najważniejsze specjalizacje funkcjonujące w IT.
-
5 wskazówek, które należy znać, aby zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych
Poznaj praktyczne i łatwe do zastosowania wskazówki, których znajomość pozwoli Ci zapewnić bezpieczeństwo danych osobowych w Internecie.
-
Szkolenie wystąpienia publiczne – jakie ma zalety i wady?
Szkolenie z wystąpień publicznych jest nieocenionym narzędziem poprawiającym umiejętności komunikacyjne. Dowiedz się czym są szkolenia wystąpienia publiczne.
-
Tester oprogramowania
Dowiedz się na czym polega testowanie oprogramowania oraz jaką rolę w tym procesie odgrywają tester manualny i tester automatyczny?
-
Służba utrzymania ruchu – czym jest, jaka jest jej rola?
Dowiedz się czym jest SUR oraz jakie są nowoczesne koncepcje w utrzymaniu ruchu. Jak zarządzać utrzymaniem ruchu oraz jak zamawiać usługi serwisowe?
-
4C marketing: na czym polega koncepcja 4C marketing mix?
Dowiedz się czym jest koncepcja 4C, jakie są jej zalety oraz czy warto ze sobą łączyć tradycyjny model 4P marketing mix oraz kliento-centryczny model 4C?
-
Obsługa informatyczna firm i kopie zapasowe
Dane tworzone w przedsiębiorstwie są niezwykle cenne, a ich potencjalna utrata może oznaczać znaczące straty. Dowiedz się jak zorganizować backup danych.
-
Jak zostać Social Media Manager?
Social Media Manager, czyli w skrócie SMM. Dowiedz się kim jest i czym zajmuje się Social Media Manager oraz jakie umiejętności powinien posiadać?